Redescoperă plăcerea de a lucra și trăi acasă!
Pandemia a schimbat paradigma lucrului de acasă. În ciuda faptului că România s-a aflat printre ultimele țări care au adoptat legi pentru munca de acasă, românii lucrau de câțiva ani din confortul casei.
Totuși, astăzi „remote” înseamnă flexibilitate și performanță crescută. Majoritatea firmelor care activează în Uniunea Europeană oferă angajaților posibilitatea de a lucra de acasă, cu beneficii și responsabilități pe măsură. Nu e de mirare să vedem oameni interesați de modalități de creare a unor spații confortabile de lucru.
Având în vedere interesul deosebit pentru acest subiect, ne-am gândit să vă oferim 5 sfaturi pentru a crea un spațiu de lucru productiv și plăcut acasă. Fie că ai un birou la domiciliu sau vrei un spațiu dedicat proiectelor personale, rândurile următoare îți vor fi de folos. Poate la sfârșitul articolului, ne vei contacta pentru o colaborare.
5 sfaturi pentru crearea unui spațiu productiv de lucru
1. Alege un spațiu dedicat muncii.
Spune „nu” spațiului flexibil de lucru. De ce? Numeroase studii arată că un loc destinat activității de muncă sporește performanța. Desemnează un spațiu de lucru și desfășoară doar activități profesionale acolo. În acest mod, vei ști că ai un loc unde te poți concentra pentru a îndeplini task-urile de la locul de muncă.
Specialiștii recomandă să nu lucrezi de pe canapea sau pat. Aceste locuri au destinații de relaxare și socializare. Creierul așa le percepe, și poți întâmpina dificultăți în atingerea unui nivel ridicat de concentrare. Ideal ar fi să ai un birou în sufragerie sau o cameră dedicată, unde să te implici 100% muncii pe care o ai de efectuat.
2. Organizați-vă corespunzător spațiul.
Fiecare spațiu joacă un rol în casa ta. Așadar, asigură-te că ai la dispoziție o suprafață de lucru suficientă pentru nevoile tale profesionale. Ce ar trebui să conțină spațiul tău de lucru? Dacă ești programator, specialist în marketing digital, designer grafic, arhitect sau tester software, ai nevoie de un birou generos, spații de depozitare și un scaun confortabil.
Fiecare piesă de mobilier pe care o alegi pentru spațiul de lucru trebuie să-ți facă munca mai ușoară. Fie că optezi pentru mobilă la comandă sau produse din magazinele generale, alege inteligent. Din fericire, mai ai la dispoziție o opțiune: lucrează cu JIF Interiors.
Te putem ajuta să creezi un spațiu de lucru confortabil, echipat cu tot ce ai nevoie pentru a înregistra succesul dorit în propria casă. De la concept, plan de design, mobilă și execuție, JIF Interiors se ocupă de toate. Tu începi treaba într-un spațiu cu totul deosebit.
3. Lumină naturală pentru stare de bine.
Ai nevoie de lumină naturală pentru a fi cât mai productiv cu putință. Pentru a te bucura de cât mai multă lumină naturală, îți recomandăm să pui biroul aproape de o fereastră. Au fost multe studii realizate de cercetători din Suedia, Danemarca și Norvegia care pun accentul pe impactul pozitiv al luminii naturale asupra stării de spirit și creșterii energiei.
În lipsa unei surse de lumină naturală, ai libertatea de a echipa camera cu un sistem modern de iluminare. Acesta te va ajuta să eviți oboseala vizuală, care apare atunci când lucrezi mult și nu iei ochii de pe monitor. Se întâmplă mai des decât bănuiești.
Recomandare: încearcă să proiectezi camera de lucru într-un mod care să limiteze prezența spațiilor întunecate. Acestea pot influența negativ capacitatea ta de a rămâne ancorat în task-urile pe care trebuie să le finalizezi. Mai mult decât atât, dacă ai o singură sursă de lumină, de la laptop sau desktop PC, atunci riști să-ți strici vederea.
4. Decor cu stil și motivație.
Fiecare persoană are propriul set de preferințe în materie de decorațiuni. Așadar, cum vrei să arate spațiul tău de lucru? Îl poți personaliza așa cum îți dorești. Americanii au o vorbă care se potrivește de minune acestui segment: „the sky is the limit” (cerul este limita). Ai la dispoziție tablouri, postere, statuete și tot felul de decorațiuni care să fie în ton cu spiritul și personalitatea ta.
Noi îți recomandăm să adaugi plante care să-ți asigure un ambient natural și plăcut. De asemenea, poți pune fotografii cu cei dragi. Acestea devin motivaționale și te ajută să depășești momentele dificile. Totuși, ai grijă să nu încarci prea mult spațiul de lucru. Dacă ai prea multe lucruri, acestea îți vor distrage atenția de la muncă.
5. Există ordine în rutină.
Spațiul de lucru este destinat exclusiv activității profesionale. Nu-l încărca cu alte lucruri care îți pot afecta concentrarea. Cum? Simplu: stabilește limite între timpul de lucru și cel personal. Acesta este un bun mod de a evita suprasolicitarea și sindromul burnout, care poate apărea atunci când te aștepți mai puțin. Discută cu ceilalți membri ai familiei din casă și spune-le că timpul petrecut la birou este dedicat muncii.
Ți-am oferit 5 sfaturi pentru a crea un spațiu de lucru productiv și plăcut acasă, dar să știi că putem face chiar mai mult decât atât.
Așa cum probabil deja știi, JIF Interiors este o firmă de design interior și care asigură și servicii de creare mobilă. Îți putem crea un spațiu de lucru de care să te mândrești și pe care să-l folosești cu drag.
Cum te putem ajuta?
Planificăm spațiul și organizăm spațiul de lucru.
Evaluăm spațiul disponibil, de la dimensiuni la configurația camerei, și îți oferim un plan de design funcțional și confortabil. Acesta va include mobilier și plasament optim pentru echipamente.
Estetica: frumos și funcțional.
Îți putem crea un design estetic și atrăgător al spațiului de lucru. Discutăm despre ce îți place și viziunea ta, sau îți creăm una de la zero. Designul include sugestii de culori, materiale, texturi și mobilier care să creeze un tot placut și confortabil. Noul spațiu de lucru trebuie să optimizeze productivitatea ta și să nu te împiedice în atingerea obiectivelor setate.
Alegerea iluminatului.
Am menționat anterior cât de important este iluminatul pentru lucru. Așadar, îți oferim sfaturi și opțiuni pentru crearea iluminatului adecvat, pe care să-l folosești ori de câte ori ai nevoie. Te ajutăm să alegi poziția corectă a sistemului de iluminat, în așa fel încât să reduci efectele negative ale oboselii ochilor.
Mobilă optimă pentru lucru.
Nu trebuie să te numeri printre românii nemulțumiți de mobilă de birou. Îți putem crea mobilă personalizată, care să respecte preferințele și nevoile tale. Poți avea mobilă ergonomică și modernă. Printre cele mai populare astăzi se numără scaune reglabile, suporturi pentru monitoare și birouri înalte. Totul este ales pentru a crea premizele unei poziții corecte la birou și a limita oboseala.
Contactează-ne cu încredere:
- Număr de telefon: 0720 333 741
- Email: office@jifinteriors.ro
- Facebook: JIF Interiors Cont oficial
- Instagram: JIF Interiors Cont oficial
YOUR COMMENT